Moldovenii in Italia Martisor 2016 Torino - NET foto video


Martisor 2016 Torino Italia 6 martieFestivalul Mărțișor 2016 Moldoveni din Torino Italia

Pavel Stratan Italia Torino
Moldoveni din Torino Italia
"Dragii mei, am incheiat cu succes si cea de a VIII-a editie al Martisorului din Torino, chiar daca nu eram convinsa ca este necesar de a continua aceasta traditie, ieri mi-ati confirmat ca trebuie sa continuam. Eu multumesc voua tuturor in primul rand pentru ca v-ati implicat, v-ati organizat si umplut sala, Multumesc oaspetilor Pavel STRATAN si Grigore GHERMAN pentru participare dar si lui CELENTINO nume de arta a lui Agostino care l-a imitat pe marele Adriano Celentano! Consul General RM a Milano Sergiu Goncearenco Am vazut sala in picoare, nu m-am asteptat! Va lutumesc mult tuturor!"

Moldoveni din Torino Italia martisor 2016 foto video galeria

Foto si video site-ul News Events Turin servicii d calitate pentru nunti, botezuri in Italia - previti portfolio fotograf si cameraman. Priviţi imaginea din acest articol

Modalități preferate

Sunati acum Telefon: +39 32 98 846 846

Fotograf nunta in Asti Italia WhatsApp : TRIMITE DE AICI !

Fotograf nunta in Asti Italia Facebook Messenger : TRIMITE DE AICI !

Sună-mă, lasă-mi un mesaj, prin WhatsApp sau Facebook Messenger sau foloșeste formularul din aceasta pagină și cu siguranță voi raspunde în cel mai scurt timp!

Комментарии